the light

Här är jag... tydligen!

Träningsverk i varenda kroppsdel, nästan, efter träning både igår och idag, jag måste hålla i detta nu. Det är ju så förbannat skönt! Ett samtal och en förfrågan om intervju i tv4, prov avklarade i skolan, babysim och simträning i vanlig ordning, resa bokad... Tja det är väl ungefär vad som hänt i veckan, inte så spännande. Lite kanske haha, lär väl återkomma om vissa händelser.

Det börjar hur som lätta i skolan, lite. Börjar se ljuset nu även om det är en bit kvar,
om man ska vara metaforisk och lite nördig.

"Jag ser ljuset. Jonatan. Jag ser ljuset!"
Ja nu var det väl inte ljuset från nagilima jag pratade om men...
Still!


I brist på annat. Slutet av tågluff 2007, bra bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0