keep on going

Den här fullt lediga dagen har nog varit behövd. Känns som det var år sedan jag kunde slappna av någorlunda i alla fall. Så idag har jag gjort aboslut ingenting. Tvättat mina vita skor och städat rummet typ.. sovit länge också så klart! Råkade dock sparka ner en färghink på badrummet förut, när jag hade slängt skorna i tvättmaskinen, "jag tar upp den strax, ska bara.... först, den är ju ändå tom." Trode jag ja! Jag glömde så klart bort allt som hade med hinken att göra och gick därifrån. När jag kom ner en och en halv timme senare ser jag en stor vit fläck över badrumsgolvet, "helvete!" var tanken ja. Så där låg jag och skrubbade golvet när mor kom hem. Jag hade förväntat mig ett halvt raseriutbrott men allt jag fick var, "ojdå." Hej shock! Inte riktigt, men lite kanske. Hur som! Bekväm dag, bortsett från färgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0