I always hoped that I'd learn how to fly

Godkväll.

Kom precis ur badet där jag legat och läst på naturen. Fan om det inte går i morgon. Intervjun gick för övrigt bra hoppas jag, han lär ju klippa bort det mesta, hoppas bara han klipper bort rätt! Jag har för övrigt hittat den utmärkat bakgrundsmusiken när det gäller pluggande för min del. Förhoppningsvis är det dock snart slut på det. Men det finns säkert andra evenemang den duger till också. White Lies. Nu är det snart dax för sömn skulle jag tippa. Tagga för den oerhört långa skolveckan på två dagar, eller nåt liknande.

 Jag orkar inte skolan mer! Minns ni hur jag lät i julas? Jag låter snart så igen. Vill inte vill inte vill inte. Usch. Men vi håller modet uppe en stund till! som vanligt...

enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0