Graduation, Ja tack.

Redovisning projektarbete, muntligt naturuppdrag, boken iväg till tryck, presentation på engelska, projektuppg i engelskan, uppdrag i rättskunskapen, modefotouppg, Nationella prov x3 i engelskan.. Denna veckan.
Nästa vecka är det även nationellt i matten, vilket innebär att det krävs mycket mycket repetion hela denna veckan.

Det är i sådanna här stunder jag önskar att saker som sömn inte var nödvändiga.
För det är även jobb med både småsimarna och bebissimarna som gäller.

Efter denna veckan, och möjligen nästa har jag dock räknat med att det ska bli relativt lugnt, i jämförelse i alla fall. Snälla låt mig ha rätt denna gången?

Jag tror inte jag vill  vara med mer.

32... t r e t t i o  t v å jävla dagar. Jag förstår det inte riktigt faktiskt. Precis som vanligt med andra ord. Och sen? Vem vet.... Jag är dock i desperationens hetta lite av en optimist så det löser sig nog.


Drogen. I vanlig ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0