FÖRSTÅR NI? K L A R

HEJ HEJ HEJ HEJ!
Jag är så in i helvetes glad för stunden så jag vet inte vad. Jag klarade av matten idag, hur jävla skönt som helst! Dessutom fick jag reda på att jag fick riktigt bra reultat på tentan för babysimmet. Även endast positiva kommentarer på  min bok som jag slitit som ett djur med. JAG ÄR KLAR MED ALLT! Förstår ni? A L L T, ALLLLLT!

puh! Jag känner ungefär som jag förutspått. Tom och helt slut. Det gjorde jag i alla fall för en stund sen. Innan jag fick svaret om matten och babysimmet. Nu börjar insikten sakta men säkert att slå mig. Jag är klar med skolan, klar klar klar!

Ja, jag tror ni fattat poängen. Nu lägger jag mig ner och dör en stund, av ren lycka (och en gnutta tomhet, för vad tusan händer nu?). En vecka kvar av harmoni, eller något haha, för om en vecka exakt är det vi som springer ut på vädursgatan 5, typ sist men vem fan bryr sig?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0