differentierade

Stamcell
omogen cell som genom delningar ger upphov till mer differentierade celler samt till fler stamceller, så att antalet stamceller i organismen bibehålls.

Eller hur?
Ja precis!

Suck. Tacka vet jag ne:s förenklade version på saker och ting. Hjälper mig dock inte mer än lite för tillfället, men alltid något. Naturuppdrag är det alltså som gäller i morgon, i form av en debatt om.. kloning typ? Hejdå sömn, igen :)

Projektredovisningen idag gick i alla fall hur bra som helst. Så nervös som jag var idag har jag aldrig varit (de senaste fyra åren) inför en redovisning. Jag tror någon viss slängde över sina ostadiga nerver till mig idag? Host host...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0