Dålig dag

Glömde plånboken hemma, ingen frukost (eller lunch!) har jag fått i mig och små små regndroppar började falla ner i huvudet på mig. Så nu sitter jag här på mammas jobb, eftersom det vara nära och bra och för att hon har pengar att låna mig när plånboken ligger hemma. Jag känner mig lite som 5 år igen, eller ungefär, under mina yngre år av livet var jag ofta på mammas jobb. Det var dock inte här men det luktar lika dant, -gammalt hus och kaffe. Saft och kakor bjuder dom på, lyckliga mig! haha. Ska iväg till babysimmet senare men tanken var att jag skulle fördriva tiden på stan med lollo med lite mat osv, men den tjejen är segare än mig tydligen... Så här sitter jag alltså, och väntar på att hon ska ringa. Jag är hur jävla hungrig som helst! Mer kakor kanske? :)

Mamma är ännu roligare som säger tack till mig när hon fått använda datorn. Hennes dator, som jag kommit hit och tagit i beslag. Yey.

Kanske dax att kila snart igen, har suttit här en halvtimme nu, typ...
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0