Blå, blå vindar över oss

Mina fötter är helt slut. Längesen jag gick så här mycket tror jag. Desperationen tog över nämligen så jag och malin plöjde igenom staden och gjorde av med lite intecknade pengar, i alla fall jag. Var även och kikade på Natta med fler, eftersom vi ändå var där, som idag har sin bal:) Nu är jag dock hemma och ska svänga ihop en liten powerpoint. I morgon är det redovisning i engelskan och tenta så att jag tillslut, förhoppningsvis, kan räknas som utbildad babysimsinstruktör. Det tar fan aldrig slut!

Lite bilder från dagen för en gångs skull


Erik, Daria, M något? sorry, Natta & Cissi


Malin med sin alldeles för ovanliga pose


"Ja! Ta kort nu när jag jagar fågeln!"


Hej Katri!


och så här förbannat snygga är vi, uppenbarligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0