a very good night

Har ni en bra natt?
Jag gick och la mig men kunde inte somna, way to much stress! (does it ever go away?!) Så har trixat ännu lite mer med boken, för nej det var inte sista gången som jag skickade in den igår, tydligen. Nu dock, hoppas jag. Men förmodligen inte det heller.

Mindre bra är ju att jag har prov klockan 8 i morgon, om 5,5 timmar, knappt! (och då ska jag hinna somna, vakna och ta mig till skolan)... och ska sitta kvar i skolan till 2 för att klara mig genom naturen. Ja men skyll dig själv! Och ja, det gör jag. Jag lovar er att snart, snart så lär det bli lite mer händelserikt här. Jag ska bara "säkra min framtid" först. Det känns som att den hänger på matte och naturen... kul!

Hej sömn, kom nu!
Och ja, jag tror faktiskt det. Wish me luck, med kommande dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0