17 maj

Hej, jag börjar bli rätt sämst på det här känner jag.
Dagen har jag spenderat genom att bara vara hemma och plugga. Dock kom Nath hit och var här ett bra tag så att vi hann plugga, slänga ihop en kladdkaka och dessutom äta mat. Pluggat: ja, effektivt: nej. Brukar ju bli så. Nu vill jag bara ha veckan avklarad. Skolveckan denna vecka är oerhört kort slog det mig. Ledig måndag som vanligt, skola tisdag och onsdag och sen är det ju lediga dagar igen, som jag i och för sig ska spendera med läger för småttingarna på marsstrand (igen), men det brukar vara kul.

Återgå till min kära naturbok nu. Hej!

Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

sv: INGEN!!! :P



Alla längtar, om man inte längtar är man sjuk..

2009-05-18 @ 00:33:55
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0