10

Jag är fortfarande lika dålig på det här. Men det händer inte så mycket, jag går mest runt och trivs, mer eller mindre. Börjar dock känna av stress ännu en gång, inte kul! Jag trode att den var borta för en stund, men icke. Har idag vart hemma och ledig och vart iväg och tränat barnen, precis som alla andra måndagar. Fått iväg lite bilder för förstoringar åt mamma och pappa med, snäll som jag är. Läst lite och pillat med lite andra bilder har jag också gjort. Med andra ord har jag gjort i princip allt utom vad jag borde göra. Så allt är i vanlig ordning!

Sol har det varit idag med! Så där är väl mysteriet med vart tiden tog vägen löst. Förhoppningsvis en halv nyans brunare eller nåt.

Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0