Rubik's cube

Insåg nu när jag damsög och dammade lite att jag ju faktiskt har min vinylspelare, den är dåligt använd. Detta ska ändras på, just nu faktiskt. Själva grejen, förutom de snygga skivorna, är knastret i början faktiskt, eller inte bara. Hursomhelst. Det är fredag, igen. Jag hänger inte med, det går fort som attan, det var ju fredag nyss? Och snart är det väl förmodligen fredag igen. Det har för övrigt varit en bra dag, med tanke på väder och så alltså, vaknade med migrän. Fast man kanske inte vaknar med det, jag fick det några minuter efter att jag vaknat? Jaja whatever, jag tog en tablett, ett glas vatten och sov en timme till, sen var det bra och jag tog mig till skolan! Efter det fick jag också äntligen tränat! Det var skönt att använda kroppen igen. Kvällen lär spenderas hos Irma, och jag tänker inte ens påpeka hur länge sen det var sist, nu gjorde jag det mer eller mindre ändå men.

Rummet städat, nya lakan i sängen, pappas hemlagade pizza väntar
och jag väntar mig en bra kväll.

Lite reage/ska är det som spelas för tillfället. Inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0