took a shot of cocaine and away I run

Kind of tappat kollen lite, men utbildningen är i alla fall äntligen klar! Den var dock helt okej även idag så jag har inte lidit alltför mycket. Nu var ju tanken att jag skulle plugga denna natten eftersom jag haft fullt upp i helgen och dessutom är ledig i morgon, men jag är nog lite lagom trött för det. Jag har i alla fall nästan läst ut engelska boken som jag ska skriva om på onsdag, kan ju vara en fördel.

Tänkte öppna ett dokument och se om jag kommer någon vart, annars blir det sömn!

För övrigt har jag idag insett vikten av mina glasögon, vilken skillnad! Så hädanefter lär ni se mig som glasögonorm, (mer) i bland (än vanligt) i alla fall.

cocaine blues

When I was arrested I was dressed in black

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0