tänkvärt

Äntligen kom dagen jag väntat på, det var träning, en måndag, slut klockan 7, och när jag kommer ut 20 över, då är det ljust ute, finally! Det är ett riktmärke, det betyder att våren är på gång på allvar, så har det vart sen jag själv tränade, samma dag samma tid, med enda skillnaden att det var mer än 5 år sedan.

Resten av dagen har varit okej, hemma, segt, naturplugg.. Träning sen, har nog aldrig vart så arg på de träningarna som idag, i alla fall sista. Fyfan i helvete! Men det löste sig till slut. Folk, eller rättare sagt barn, vet verkligen hur de ska driva varandra till vansinne. Jag var väl aldrig så pricksäker på att retas och träffa de värsta punkterna? Förutom när det gällde mina bröder då haha. Så ja okej, när jag tänker på det så tyckte man ju faktiskt att det var oerhört kul! Hur som, det är inte okej när det slutar i höga toner och tårar. Uppehåll på två veckor efter onsdag, det lär behövas.

Och för övrigt, så här i förbi farten kan jag ju tala om att jag har fått jobb! Inte illa va? Inget heltid utan snarare extra, men kul verkar det, och glad är jag.


För er som orkar, sjukt tänkvärt! Ni borde orka
Har säkert lagt upp denna innan.. men hur som, fortfarande tänkvärt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh grattiiis!

2009-03-31 @ 22:27:50
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0