stuck!

Jag har fallit i fällan. Som jag skrattat åt andra, inte minst åt Malin som vart fullständigt besatt av böckerna. Började läsa i morse och har knappt lagt ifrån mig boken, tragiskt? Om jag kunde drömma Det värsta (eller bästa) är att det är tre delar till. Lyckligtvis för min skolgång slänger jag dock helst inte ut alla mina inte så många pengar på det. Mindre lyckligtvis är att de förmodligen går att låna. Som Natta sa, -Du är körd.

Tänk att ha lite tid till sånt här tidsfördriv utan miljoner andra saker som kommer i kläm. En av anledningarna till att jag älskar sommarloven. Dock har jag väl haft mitt sista om man ska se det så, höhö. Back to reading nu? Är väl egentligen lika bra att bara få den utläst och ur världen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0