spring!

Så var det ju det här med att plugga och städa. Vädret är så sjukt fint ute idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen nu, ut vore ju en bra lösning? Picknick i solen vill jag ha, någong som befinner sig hemma och inte har något att göra? Malin, i skolan? Har ju ingen koll på folk alls känner jag. Jag får helt enkelt se vart vinden vänder, ska i vilket fall stoppa i mig lite frukost nu!

Och den som är uppmärksam märker att jag byter header titt som tätt, jag är rastlös och aldrig nöjd helt enkelt, det är den enkla sanningen.




Katri & Malin i våren, förra dock.

Kommentarer
Postat av: m

haha inte den vackraste bild på mig må jag säga

2009-03-18 @ 17:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0