shit happens

Jag fortsätter på min positiva inställning. Känns som jag har koll på läget trots att jag idag råkade tillåta mig att stressa upp mig alldeles för mycket. Efter skolan blev det ett varv på stan med malin som jag lovat henne, jag var duktig och handlade ingenting.. mer än ett nagellack. Ett ganska långt varv blev det dock. Nu är tanken att jag ska sy lite i ett eller två par byxor. I morgon blir det ännu en gång tidig morgon med träning, efter det hämtar mor och far upp mig och sedan rullar vi ner till mormor som ska få en liten (stor) överraskning.

Nu ska jag hjälpa klart malin med lite religionskunskap och sedan sy som sagt, men även städa, kanske plugga? ta ett bad om jag hinner och säkert tusen saker till.

Bytheway, ett besök hos irma blev av igår, det är fan illa att varje gång vi ses nu för tiden är sällsynt.

En pretty good version av denna låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0