så jag hatar vita mössor framför rådhuset ikväll

Det här med student kanske inte var så jävla kul ändå? Misstolka rätt. Det är väl klart att det är kul men, arbetslöshet och noll inkomst? Tja, känns inte riktigt som min grej helt enkelt. Inte för att skolan är min grej heller, svårt det där. Får väl helt enkelt jobba stenhårt på boken så att jag får lite extra pengar där? ehm ja, kanske inte. Åh ne suck, frustrerande är det, en massa drömmar och utgifter bara. Drömmar är väl bra att kämpa för, men när man bara ser kämpande och ingen belöning? Lite väl tragiskt nu kanske. Mitt huvud värker som de inte gjort på väldigt länge och jag är trött. Med andra ord är det sömn nu. Ny dag, ny vecka och ny energi i morgon (idag).

(och rubriken är väl en aning att ta i, men det är en bra låt i alla fall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0