red red wine

Solen har under dagen tittat fram och förutom blåsten har det dessutom varit ganska varmt. Studiedag både idag och i morgon, idag var det dock kemilektion i 5 timmar, som bara blev 3 timmar. Så ja, skolan lyckas väl med någonting i alla fall. (Detta var alltså delen vi missade i början förra terminen av naturkursen som jag tjatat om så mycket.) En hel ledig dag i morgon alltså, what to do? Plugga antar jag, men ska det vara fint väder så vet jag ju inte om det lockar så mycket? Mattelektionerna är dessutom inställda denna veckan så jag är ledig även på torsdag. Inte helt fel. Sol/moln och 8 grader även i morgon säger smhi, vi får hoppas!

Bara för att göra den ljusa dagen en aning mörkare insåg jag precis att alla bilder jag tog nere hos mormor har flugit sin kos. Förbannat!



Men tacka vet jag, som vanligt, musiken.

Kommentarer
Postat av: m

where are u, dags för poetry soon i think!

2009-03-17 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0