Live tomorrow

Så, nu har jag klantat mig nog för ikväll! Skickar in cv:n till höger och vänster så att jag tappat kontrollen fullständigt, tillslut blev det fel cv till fel plats. Ser nog bra ut när man på första raden skriver att man söker detta jobbet bla bla bla när man egentligen söker ett helt annat! Mail i tiotal, bloggar, skolarbeten, musik, konversationer, jobbsök.... Jag blir galen!

Nu tror jag i alla fall att jag hittat greppet igen, en stund i alla fall!
Jag känner mig dock som en jagad iller, igen.

Måndag - jobbintervju, träning, plugg
Tisdag - prov, skola, massor med plugg, stan? träna?
Onsdag - prov, mer skola, träning för mig? träning för de små
Torsdag - prov, och inget mer faktiskt! (plugg?)
Fredag - inlämnningar i massvis
Lördag - högskoleprovet
Söndag - tävling för de små

Det kan alltid vara värre har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0