Kanske allt egentligen


Som jag redan sakt, säkert fem gånger redan, så var jag ju hos mormor i helgen. Där lyckades jag lova min moster att jag skulle ta porträtt på hennes barn, alltså mina kusiner. Då jag var trött tänkte jag inte så mycket och sa ja, när vi väl kom ut insåg jag att jag ju faktiskt aldrig lyckas ta bra bilder på beställning sådär, uppställda dessutom! Men jag gav det ett halvt försök, bara ett halvt eftersom alla var trötta och ingen egentligen ville. En grej när det är små barn, som är just små och tacksamma att fota, men mina kusiner är i min ålder, bortsett från Simon som är 11, dock är han nästan längre än mig så det hjälper inte så mycket att han är "liten". Men ja, några bilder blev det i alla fall, jag har däremot en tendens att göra alla bilder jag redigerar alldeles för mörka, men, får trixa lite till med det senare. Nu måste jag jobba ännu lite mer med projektarbetet, jag har en känsla av att det kommer ta lång lång tid att få det färdigt så....

Lite bilder, sen finns det som vanligt runt sjutusen bilder till, för att överdriva


"Nämen, är det en laptop?!"
Mormor, Simon och Lillo på bild


Karolin


Daniel


Simon

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där daniel, var inte dålig........

2009-03-10 @ 22:43:46
URL: http://irmp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0