Ett sjörövarskepp som blåser rätt in i Los Angeles

Mycket bra dag! Det var engelskarecensionen som skulle skrivas på lektionen i morse och det kändes rätt bra för en gångs skull, sen var det dock en seg lunch innan rättskunskapen som var genomlidningsbar och efter det en underbart bra och lång fika med Malin och Natta. Senare tog jag mig till träningen och insåg till min förtjusning hur ljust det var ute och fick för mig att våren var på väg (igen!), och vem blir inte glad över det? Så glad att jag hoppade ner i bassängen jag med och körde lite start och vändträning med de små, det gick bra! Hem till mamma som lagat mat (som skulle fotas) och nu, ja jag ska fortsätta vara glad och energisk och lägga energin på lite skolarbeten, projektarbetet kanske?

En låt som står för mycket, idag gör den mig glad.
Väldigt fantasifull video också, som ni ser.
Winnerbäck -Söndermarken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0