enjoy!

Högskoleprovet avklarat, och det gick väl.. tja, inte så bra, men å andra sidan vad hade jag väntat mig? Får skylla på matten, för den ställde till en hel del hokus pokus i min hjärna, på ett inte så positivt sätt. Och det gick ju faktiskt inte riktigt käpprätt åt skogen, så jag får väl leva med detta eller nåt haha, jag är med andra ord inte jätteolycklig på grund av detta, och tänker inte blir heller för den delen. Jag hade ju faktiskt inte tänkt att söka vidare på detta ändå, utan det får vänta och tills dess hinner jag förmodligen göra om det ett antal gånger.

Det är för en gångs skull, på väldigt länge, oerhört skönt med helg. Trots att jag som alltid har en hel del att stå i, dock inte lika mycket som vanligt.

Utgång ikväll? Tveksamt, är rätt sugen men ändå inte, är förbannat trött! så det kanske blir till att slappa till det ännu en helg med Irma vilket aldrig är fel heller.

Njut av livet!
Varför inte liksom?

Bruce springsteen stund på nytt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0