det finns alltid idioter

Sådär, den inte så händelserika helgen är nu slut. Åkte med min far till turmässan i morse, det var väl intressant, mycket folk och varmt, mot slutet började jag känna mig som jag gjorde när jag var liten och sprang mellan montrarna bara för att se om de hade godis. Jag var trött och behövde höja mitt blodsocker.

Kommande vecka blir nog inte jätterolig. Engelska prov/förhör, Rättskunskap prov/förhör, Matte stegtest, Rättegångs uppg deadline, 2 fotouppgifter, utkast till projektarbetsrapporten, projektarbetet 90%klart, högskoleprovet, plugg till naturprov som infinner sig nästa vecka, uppdrag i rättskunskap som även det ska in nästa vecka. Ja jag vet, folk har det värre, men jag har inte börjat med någonting av det här (bortsett från projekarbetet), och ja, jag får skylla mig själv. Får helt enkelt bita ihop. Att jag är så trött att jag nästan redan sover är en annan femma.

Men, å andra sidan brukar sånna här veckor vara rätt sköna, för när det väl blir fredag så har man förhoppningsvis betat av alltihop och stressen är som bortblåst, en stund.


mest för att fylla ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0