destiny

Vilken strålande morgon jag har haft! Gick självklart upp och kom iväg i tid, hjälpte till med träningarna för de små osv.. Sedan var det träning för hela slanten, jag och Pernilla körde på ett tag, jobbigt var det men duktiga var vi för det, helt underbart! Det vackra vädret gör inte dagen sämre vill jag lova, det är inte ens lite kallt? Beror ju kanske på vad man har på sig..

För er som tror på ödet kan jag ju säga att det nog inte är tänkt att jag ska mitt tänkta mc-kort. Vi stod och väntade på spårvagnen då en man på en motorcykel kom körandes, inte speciellt fort. Jag brast ut, som jag alltid gör, -åh vad jag vill ha mc-kort nu... och poff, eller snarare skrap hörde man och så hade han vurpat. Men just denna dag struntar jag i tron på ödet ( som om jag annars tror på det slaviskt? ) för ett mc-kort och en motorcykel för min del, det står skrivet i stjärnorna. Jag vet, det var jag som skrev det.




vår vår vår vår vår, och sen kommer värmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0