datorkurs hos mormor

Hemma igen efter en inte alltför händelserik helg! Lördag morgon var det träning som gällde, alltid lika kul att vara där med alla små och mina sköna kollegor trots tröttheten som alltid infinner sig en lördag morgon när man än lägger sig fredag kväll. Efter det hämtade mor ocg far upp mig (en halvtimme för sent såklart) och vi rullade ner mot skåne och mormor där även hela familjen melander befann sig (kul med tanke på att även vi är familjen melander.. ehm ja. kusiner i vilket fallI) vilket var trevligt. God mat och efterrätt, ett löfte om att fota porträtt och en helt ny dator med lite tillbehör till vår kära mormor!

Måste bara nämna att jag aldrig någonsin vart inne i en sämre videobutik än den i ängelholm, filmerna låg i lådor nästan utan någon ordning alls så jag hittade inte filmen jag skulle ha (The Butterfly Effect). Istället låg jag i soffan och halvsov till melodifestivalen medans pappa var i full gång med att lära mormor datorn.

Nu sitter jag mest och njuter av att jag är ledig i morgon, blir nog filmen ikväll om den finns i telias utbud.

En bra låt någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0