81

Alla bilder som är fotade till projektarbetet är faktiskt nu redigerade, skönt! Däremot är det några till som ska fotas, men inte jättemånga om jag har rätt för mig. Det har gått några underliga dagar nu då jag låtit stressen ta överhanden, jag som lovade mig jälv att det inte skulle ske! Och jag vägrar bli stressad, i alla fall i första taget. Skrev jag 17 Februari klockan 12.46.44. Så nu tar jag nya tag! Solen lyser lite lagom skönt idag med, så som den bör en söndag eftermiddag när våren är på ingång (för trots snön som föll från skyn häromdagen, och förmodligen snart gör det igen så är våren på väg, ingen kan väl tala emot det?)

Lite ny positiv energi med andra ord.
Veckorna går förövrigt i rasande fart igen, skönt men samtidigt inte.

Hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0