Bilen är vad? borta? nej nej, borta?!!

Hej och hå, jag bara springer fram och tillbaka. Utspring och mottagningar! Nu är jag dock hemma, ska snart spåringa lite till, eller gå, eller åka.... Till nattas och hvidtfelskas studentfest bär det i alla fall av, om vi kommer iväg idag.

Skrev jag igår och hann inte ens publicera innan det var dax att springa till bilen. Ja just det bilen, för en gångs skull fick vi skjuts in till stan, och vi skulle få samma skjuts hem så vi lämnade jackor i bilen och slapp betala garderob osv.. Kvällen var en succé! Något utav det klart bästa på mycket, mycket länge!! Jag kan dock inte gå idag, mina fötter gör så förbannat ont, men jag antar att man får skylla sig själv? När vi skulle hem går veronicas pojkvän och hämtar bilen, ringer veronica och säger "Bilen är borta."............. BILEN ÄR VAD? Av alla bilar, så just den, suck. Tycker innerligt synd om honom som inte har sin bil kvar, men kan ändå inte låta bli att misströsta för min jacka. Hem kom vi i alla fall, den billiga kvällen blev dyr, taxi taxi taxi.


Men vet ni vad?
I MORGON ÄR DET FAN JAG SOM TAR STUDENTENNNNNNNNNNNNN!
Och bilder från alla andras studenter kommer så småningom! Snart!

Kommentarer
Postat av: malin

OCH JAAG, hallå eller :(

2009-06-04 @ 13:40:43
Postat av: Johanna

Ja fy fan imorgon är det vi som skall skrika röven av oss!!!!! :D :D :D

2009-06-04 @ 14:01:35
URL: http://chanceux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0