Tougher than the rest

Hej gott folk!
Jo jag lever, jag känner mig dock väldigt isolerad. Känns som om jag flytt världen här nere i ingenmansland. Okej jag överdriver, riktigt så illa är det inte, jag trivs faktiskt. Ännu mer nu när kusin kom inkilande med äppelkaka som moster har bakat, gott gott! Nu är jag trött trött, men inte värre än katten kelda... det enda hon gör att sova i min säng. Bruce springsteen ännu en gång, i morgon är det jobb igen och i veckan är jag endast ledig två fjuttiga dagar, fy. Förhoppningsvis lyckas de rota fram lite mckläder till mig i alla fall så att jag kan få åka lite, det tackar vi inte nej till vill jag lova! På återseende (hörande/läsande?)

Ja jag vet jag är tjatig, men nu är det i alla fall ett annat klipp än tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0