Time is running out, again

Ja ni vänner, nu har jag skrivit mina sista rader på min hatade älskade förjävliga och klumpiga men ändå saknade pc, skolan fick tillbaka den i förmiddags, efter tre år. Jag tror dock att jag överlever, ganska gott och väl till och med. Idag har det även varit avslutning med småsimmarna, godis, tävlingar, dyk och godis i vattnet (sådant som varitinslaget i plast!) så klart, precis som vanligt, jag gillar det, och barnen med hoppas jag haha.

Jag tvekar, och kommer förmodligen att ångra mig, men OKEJ, jag lägger ut klippet från tv4mojset här! Så varsågoda, njut av det jag hatar, eller något åt det hållet! (och då menar jag såklart inte min mamma, utan tanken att se mig själv i rutan!)

I morgon är det fler studenter som gäller, Irma och Lollo smäller det för:)
Nu ska jag kila in i duschen och köra en kur med silvershampoo och hårkur! Fick nämligen för mig att dra slingor i huvudet igår igen, och ja, varför använder man silvershampoo? Annars ser det dock rätt okej ut tror jag. Jag står nog ut i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0