sverige sverige älskade land

Sådär, nu har jag alltså bosatt mig i skåne och haft min första dag på jobbet som badvakt. Rätt segt med tanke på vädret men helt okej ändå. Trevliga människor i alla fall. Nu är jag dock ledig ända till måndag.. Karolin skulle hämta mig från bussen när jag kom hit i förrgår, så klart i den supersnygga röda lilla sportbilen. Svincool, fram tills jag ville ha min allt annat än lilla resväska med mig, suck. Att man alltid har så mycket saker, fast jag skyller ändå på minibilen haha.

Sverige, inte riktigt mitt land för tillfället känner jag. Kan vi förflytta oss? Och lite bra musik saknar jag även, oerhört mycket, ge mig några tips? Allt som finns i mitt huvud för tillfället är den här idiotiska låten. Enjoy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer och hälsar på dej!!! :D

2009-06-21 @ 14:46:20
URL: http://fridael.blogg.se/
Postat av: FRIDA

DEN LÅÅTEN ÄR RIKTIGT BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D

2009-07-08 @ 23:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0