lite så här i efterhand, för....

Ja, JAG HAR OCKSÅ TAGIT STUDENTEN!!!!
Och dessutom haft ännu en av mina livs bästa dagar och nätter! Så jävla underbart. Champagnefrukost, dag i skolan med lärarfilm, rektorstal, betygsutdelning osv... Lunch, försent utspring men hur jävla kul som helst! Träfffa släkt och vänner, uppp på flaket och iväg! Hem på mottagning där fler folk än jag kunde ana befann sig, trots att jag visste det innan haha. Presenter och pengar. Utgång med klassen vännerna lärarna och dessutom en kusin. Lärarna var nog bäst den kvällen dock haha. Nej men ja, det finns egentligen inga ord, det var så jäääävla bra helt enkelt.

Nu sitter jag dock sjuk och snorar som en idiot, typiskt. Men ska snart samla ihop mig och börja tänka på packning, för vet ni vad? PÅ TISDAG ÅKER VI, jag och malin, och natta och hennes syster är där med, till Bulgarien, ja jag är taggad. Jag är fortfarande taggad från studentfesten faktiskt, hade kunnat köra samma dygn om och om igen!

Bilder kommer, jag lovar! Ska bara hitta dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0