idag har äntligen kommit

Här sitter jag halv sju på morgonen, klädd i vit klänning och suckar ännu en gång över min försvunna jacka, kavaj och se ännu mer konduktörslik är det som gäller istället. Himlen är allt annat än blå, ett tjockt molntäcke döljer solen, jag hoppas innerligt att aftonbladets väderrapport stämmer bättre än smhi, men med tanke på att den redan visat sig vara fel är mitt hopp inte sort. Ont i halsen och sjuk känner jag mig också, idag av alla jävla dagar. Snart bär det av mot champagnefrukosten och sen jävlar är dagen igång! Jag känner mig förvånansvärt opepp för tillfället dock, men det löser sig nog, om ett tag.

Ni kan ju njuta av lite musik medans jag gör nåt annat :)
http://www.youtube.com/watch?v=5RiIcQggsgw

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS KATRI!

PUSS&KRAM /NOWNA

2009-06-07 @ 00:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0