Home sweet boring home

Hemma hemma hemma!
Och redan så jävla uttråkad och rastlös.

En av de helt klart bästa veckorna någonsin kan sammanfattas med de roligaste nätterna, varmaste dagarna och hemskaste mornarna! kul som attan har vi haft och jag är helnöjd! Nu är det dock snabba ryck som gäller. Kom hem inatt och om ett antal timmar sticker jag iväg igen - skåne och jobb! Så nu är det tvätt för fullt oh packning på nytt och sen iväg.

Men satan vad uttråkad jag är. Jag har lite problem med det där.. att efter att ha varit omgiven av så mycket människor plötsligt vakna upp hemma, ensam. Något av det värsta, fy.

Grym brist på bilder tyvärr! Förhoppningsvis dyker det väl upp något från de andra kamerorna så smånigom. Jag har varit stenlat när det gäller kameran i alla fall. Men jag kan väl vara så snäll och bjuda på Natta och Malins fina dans på :) (dem bjuder på det!)
Caro med nånstans utanför bild med...

Kommentarer
Postat av: m

jag vill seriöst oåka tillbaka nu. fyfan vad jag oogillar sverige. nej men åh, kan vi flytta

2009-06-17 @ 23:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0