Fullt ös typ, inte

Packning var det ja. Väskan är i alla fall stängd och vägd, känns dock ändå inte som om jag har koll på någonting alls. Det där med packning är inte riktigt min grej, och så borde jag egentligen slänga ihop en väska med i alla fall en start på packning inför skåne som jag far till för jobb inom ett dygn efter att jag kommit hem från Bulgarien nästa vecka, men ja, vi får väl se om jag orkar. Nåt friskare verkar jag inte bli heller, men äh! Jag håller det borta ett par veckor till i så fall, mamma kan ju!

Fick med mig Lollo på en kort sväng på stan idag, den blev allt annat än kort! Solkräm och att fixa min klocka var ärendet, och också det enda som blev gjort, trots den mycket långa strapatsen genom staden.

Mina oerhört bra bröder köppte mig en klocka i studentpresent, och jag gillar den! Det var den jag fixade innan, då länken var alldeles för stor, och det var väl tur med tanke på att den är gjord för män:) Något sånt här ser den ut som, silvrig urtavla dock...


Kommentarer
Postat av: m

oj jag har inte ens börjat packa än... kanske är dags nu

2009-06-09 @ 10:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0