den stora byn Kvidinge

Godkväll!
Jag är helt slut, inte för att det är väldigt ansträngande att sitta/stå som badvakt på kvidingebadet här nere, men det har varit förbannat varmt idag! Dessutom cyklade jag såklart hela långa vägen, puh. Jag befinner mig alltså i skåne, i Klippan, och jobbar i Åstorps kommun på kvidingebadet som ligger Kvidinge. I kvidinge finns en mataffär, en pizzeria och ett utomhusbad ungefär. Dessutom verkar det vara obligatoriskt att ha minst en gul ojpåse var. Men men, småstäder antar jag.. Människorna är trevliga i alla fall, och det är aldrig fel att spendera lite mer tid med släkten min. Har precis avslutat ett parti uno med lilla Simon, som så klart inte är liten längre, hela tolv år!  Men på fredag ska jag i alla fall hem över helgen, hallelulijah. Jag sanknar mina vänner mycket, och helgen ser lovande ut :)

oj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0