vilken idyll

Gårdagen fram till 4snåret spenderade jag i solen och en hel del i poolen på en luftmadrass, inte helt fel. Lagom värme, gröna träd, fågelkvitter... Om jag trivdes. Var ju ledig och slapp. Vid 4 kom dock åskan och det varma sommarösregnet, rätt mysigt det med. Idag har jag däremot jobbat i den otroliga värmen, inte en endaste fjuttig liten vind! Är detta Sverige? Redan innan halv 9 i morse var jag genomsvettig... Om jag ville ner i poolen som alla andra idioter då! För ja, de som badar där är idioter, små skitungar som i princip hoppar på varandra. Stencoola tycker dom att dom är.

I morgon är det jag som är stencool, med moster kusin och mormor ska jag se ice age 3 :) Sen sover jag hos mormor för att sedan ta mig hemåt mot mitt kära Göteborg, som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0