passenger, bittersweet symphony ...

Det finns en del låtar, som slår alla andra låtar, faktiskt. Red red wine är klart en av dem.

Sen undrar jag egentligen vart sommaren tagit vägen. Gårdagen spenderades till en början med mor och far i bil och på ett fik i en gammal prästgård där min gammel mormor och morfar tydligen bott. Sedan tog jag mig hemåt till Göteborg och träffade Camilla och Malin en sväng och efter det flög jag upp till Johanna på cykeln där även Irma fanns. Tjat tjat tjat... ja ni vet ju vid det här laget? Och film så klart! Ikväll blir det middag/fest/utgång? Ja något i alla fall, Caro fyller år! Så varför jag sitter här är ju ett mysterium då jag inte har någon koll på någonting som har med kvällen att göra. Kläder, hår, smink, skor haha I-landsproblemen.

Enjoy!
Fast detta är väl ändå inte originalet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0