Lugnet

Jesus i helvetet vad jag saknar mina vänner och ett liv med lite händelser nu. Inte mindre när jag läser om Malin och Nattas dag, jag vill också! Orättvist. Å andra sidan har jag valt detta elände själv och det blir nog i alla fall lite värt när jag får min lön, om sjuhundra år. Nej men på allvar så hemskt är det inte, inte egentligen. Men jag saknar vänner, och fasktiskt mina föräldrar och bröder som jag inte träffat på nästan en månad, blä. Jag menar tid med 12åriga Simon och moster är aldrig fel, men fem dagar i streck utan några vänner att bryta av det hela med, det blir ju tyvärr lite segt.

Men oj så bitter jag blev. Sitter hos mormor och gnäller. Ice Age var bra i alla fall, men de två föregångarna är mycket bättre. Nästa vecka ska jag även förhoppningsvis få åka lite motorcykel, yey! Om inte min kära kusin tröttnat på det hela efter veckans mc-semester i Norge som hon avslutade som sjukling idag.

Nu ska jag äta glass i den kvarvarande värmen på balkongen.
Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0