kattmat

Hejsvejs!

Precis hemkommen från jobbet. Inte så händelserikt, vi har haft NOLL badgäster idag, vilket har resulterat i så mycket kortspel att vi kan spy på det, fotboll, skrapade fötter och ben, blöta kläder... Tja så egentligen mer händelserikt än någon annan dag.  Att dessutom få betalt för dessa aktiviteter? Nej jag klagar faktiskt inte. Vad jag däremot kan klaga på är min balans, för hållt mig på fötterna idag är något jag inte lyckats med. 

När alla (tre) bryter ut i totalt asgarv för att André delar ut kort till en person för mycket vet man att man är pigg och har en händelserik dag.

Nu sitter jag i ett tomt hus, bara katterna här. Det känns inte helt bra, jag tror på allvar att de vill äta upp mig, och jag kan lova att det inte känns bättre när jag drömt mardrömmar om katterna hela natten. Bortsett från det är dem dock rätt söta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

KAN DU KOMMA HEM NÅGON JÄVLA GÅNG ELLERRRRR.

2009-07-11 @ 18:25:45
URL: http://irmp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0