kanonkul

Vilken helg, kanonbra. Igår var det fest hos camilla vilket var mycket trevligt, sent dock. En sak bara, vad är med med människor som inte fattar vinken? Efter 10 minuter... Jag förstår inte vad du säger jag har ingen mobil jag vill inte ha ditt nummer  nej du får inte mitt nummer jag vill inte prata nej nej nej. Stick därifrån bara. På spårvagnen hem, suck.

Skulle ha ätit lunch med malin idag med, och träffat bror en stund. Men jag vaknade inte förrän efter 1 och ja mitt tåg gick en stund efter 3 så det var upp och hoppa och sticka i princip. Nu är jag åter i skåne och är helt slut som vanligt. Jobb i morgon igen, bara två veckor kvar av jobb nu :)

Kommentarer
Postat av: m&p

Sitter och laser din blogg pa Hvar, vantar pa baten till Lastovo, vi har det varmt och gott. Maggan har brant vaden nar vi vandrade tva mil igar i varmen. Det var nog bara vi som var ute och gick.

Puss & kram

2009-07-06 @ 10:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0