"Jag känner mig som en mammut"

För en gångs skull sitter jag och laddar över lite bilder från kameran, får se om det är något att ha. Gårdagen var en bra dag. Göteborg välkommnade mig hem med ösregn och en missad spårvagn, men det gjorde inte så mycket tillslut ändå. Väl hemma kom Malin hit och snackade skit, sedan handlade vi mat och Natta dök upp. Varsinn skild maträtt var vi sugna på och det slutade med att Natta åt nudlar och jag och malin annan pasta med en misslyckad hemgjjord sås, som faktiskt var helt okej. Skitsamma, trevligt var det i alla fall. Sedan dök Irma upp med och hon gick inte hem förrän nyss. Vi körde på lång natt, precis som förr, snack och film typ... JAG ÄR HEMMA! Fast måste säga att det känns lite konstigt efter så här lång tid.

Och på tal om mat är jag sjukt hungrig nu, dax för frukost kanske?




Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va snygg din nya bild på headern vaa!!

2009-07-21 @ 19:35:07
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0