i wish i could flyyyyyyyyy

Godkväll vänner

Idag har jag fått åka motorcykel igen haha, underbart! Och igår fick jag äntligen fotat en blixt, långt ifrån perfekt men den kom med på bild i alla fall, så ja, för tillfället är jag nöjd. Ledig har jag varit idag och är så även i morgon, mycket skönt. Speciellt med tanke på att precis allt krånglade sist jag jobbade och skulle stänga ensam. Allt som kunde gå fel gick fel. Radion fubgerade inte, vattenslangen gick sönder och sprutade ner mig - dyngsur, poltäcket krånglade omöjligt mycket, jag missade bussen, glömde saker hit och dit och sprang runt som en jävla idiot. - Men bättre lycka nästa gång. Under dagen har jag även vart hos mormor en sväng där Patricia så klart befann sig, så paket har hon fått eftersom jag missar hennes kalas på fredag. Pysselmojänger i sexårspresent blev det tillslut, och hon verkade helnöjd!

Nu ska jag bara jobba hela helgen, vara ledig lite och sen endast jobba tre ynka pass till.
Istället för att skriva sex pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0