i like it

Jag är inte en människa som vaknbar en gång på morgonen och sen går upp, utan jag ligger snarare kvar och vaknar 10 gånger till. Denna morgon trode jag att jag hade försovit mig till jobbet, varje gång jag vaknade. Nej jag är inte trött och förvirrad. Hur som helst så var gårdagskvällen bra med Malin Natta och Veronica. Spel, tjat, små doser alkohol och en trasig vattenpipa. Jag trivs :)

Jag tycker lite synd om alla blommor här hemma faktiskt, de ser inte glada ut. Och från en sak till en annan, present till min kusin Patricia som fyller 6 år?


En dag som denna? Hade velat cykla upp till sjön för ett bad men jag känner mig alldeles för lat för det just nu. Bilder från kvällen borde väl dyka upp så småningom med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0