Great!

God kväll.

Gårdagen var seg till en början men när jag vaknade till liv tog jag mig in till stan och mötte upp Malin och Mona med flera för fika/mat, mat för min del, god dessutom! Det är nämligen så att våran glada Mona lämnar landet om knappt en vecka för att gå på dansskola i NewYork, vad säger ni om det? Just dansen kan jag skippa, men NY? Hade jag inte tackat nej till! Får se om vi lyckas ta oss dit? Hur som helst är jag glad för henne, verkar sjukt kul! Så det var lite avsked.

Efter det tog jag en spontantripp till Hällebäck, och tja, här är jag än. Det är skönt. Tanken var att jag skulle hem förut men jag är som sagt fortfarande kvar. Det är som att ha kommit hem igen, efter en lång lång resa, nästan. Bror och Camilla har vart här över dagen, nere vid havet var vi en sväng... "Bit ihop, det är faktiskt sommar! Trots molnen och vinden" Sedan kom även faster med familj. Pappa gjorde den berömda pizzan på grillen (så klart!), smaskens.
Trevliga dagar med andra ord.

Lite snodda (av mona) bilder från igår, konstigt nog ingen på malin.


Radmilla (rätta min stavning?) och Mona


Katri


Mona Natasha Emelie och Ksanet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0