going on and on and on

Kul kväll igår! Lounges och Parken efter middag/festen hos Caro. Lite nytt for once. I förmiddags var tanken att jag skulle ta mig till Hisingen och mina kära kusiner som nu flyttat från Frankrike till Sverige, chokerande nog försov jag mig, inte lite heller. Men jag skyller på att jag inte var hemma förrän 6 i morse. Följde dock planen, ett antal timmar senare bara. Tog med mig tjejerna på en fika och sedan ett besök hos Kim osv... Trevligt trevligt. Nu är jag död. En film om jag lyckas hålla mig vaken.

Lite bilder från trippen jag och Karro gjorde till Sandviken och Lollo :)


Vår mentala ålder sjönk några stora steg, Här spelar vi i alla fall Bingo, skitkul tänkte vi. Helt fel! Karro och Katri

                   
På med kläderna och hem igen. Katri.   l    Alla på en och samma bild, storartat! Katri Karro och Lollo


Hemväg igen, Karro och Katri


Och igen... Ser sjukt mycket trängre/trångare? ut än vad det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0