blå himmel sol värme sommar

Goddag

Nu har jag endast ett pass kvar att jobba, på söndag. Sen ska jag hem igen, härligt.
Jag och Karro tog oss en sväng på hennes fina röda motorcykel upp till Blekinge och Lollos sommarstuga, men det var som sagt en kort sväng eftersom jag skulle jobba dagen efter. Kul hade vi dock för det. God mat, grill, gummibåtar, kortspel, tjat, skratt, godis osv...

Jag har lagt av mig när det gäller kameran. Men om typ hundra år kanske jag kan orkar få bilder från människorna som använder sina kameror, och då hamnar de här.

Det är för övrigt sommar idag igen, det har det inte vart här nere på en stund. Ut i solen, i väg till havet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0