Billie Jean

Godkväll!
Jag är i vanlig ordning aptrött. Jobbat även idag, lite fler folk och lite finare väder däremot, tack tack. I morgon kväll komma mor och far hit, direkt från sin tågluff får jag sakna dem trots att jag är (nästan) 19 och "Vuxen"? Jag skiter i vilket, för det gör jag. Även moster nr 2 med familj och mormor kommer så det blir rena släktkalaset minus hälften. Jag ska faktiskt ta och stoppa mig själv i säng alldeles strax och hoppas på att jag återfår krafterna och hjärnan som lämnat mig en tid tillbaka.

Gör som alla andra som inte lyssnat på honom så mycket innan - börjar lyssnar nu. Dessutom påminner den lite om festen hos Camilla som ju var lyckad. Vet dock inte ens om just denna spelades men! Om inte annat kan man ju alltid titta lite på hur fan människan rör sig på scen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0