back in the days

2007 hade jag ett sommarjobb på konstepidemin, lottat av kommunen. Vi skapade, skrev dikter, fotade, la ihop bild med text, gjorde lite utsmyckningar, inspirerade och inspirerades, var sociala och hade det allmänt bra. Det var kul. Läste igenom en massa grejer jag gjorde då, för jag skrev tydligen väldigt mycket då, skumma saker mest, obegripligt. Skrev i rebusar som bara jag förstod, som jag dock inte förstår längre. Hemligt. Ungefär som nu med andra ord.

I vilket fall skrev jag någonstans, i något sammanhang som jag nu inte minns att "den som kunde göra jorden till en bättre värld, få bort allt krig och se till att alla är nöjda och jämlika skulle jag definitivt kalla för konstnär." Något jag idag fortfarande kan instämma i. Och det känns ju bra, att en gnutta av en själv finns kvar efter så många år.

Jag är väldigt trött nu därav den långa texten och dessa onödiga en/två(?) rader. Förlåt mig, godnatt :)
Inget jag brukar lyssna på men den påminner.... om jag bara kunde minnas om vad?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag bloggar på ny adress nu: www.modeflickan.se/Confessionsbyme



snyggare och bättre blogg! Kika in =)



2009-07-29 @ 10:05:26
URL: http://www.modeflickan.se/Confessionsbyme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0