You're a slave to money then you die

Ja okej, det är inte första gången, men det går inte att tröttna?



Hemma idag, men ändå fått gjort en massa av praktiken, bara lite text som ska fixas in i vår lilla "tidning", men det tar vi i morgon :) Nu kanske jag ska öppna naturboken om jag orkar, hade velat träna men varken det eller skolan gick idag. Sjuk fast ändå inte, ansiktet är jobbigt och känns svullet, men det börjar bli bättre. Så träna barnen får jag väl i alla fall pallra mig iväg och göra, idag har vi förmodligen dessutom fått lite mer träningsutrustning som simfötter, kul kul!

Lyssna nu, och försök komma på något konkret som är dåligt med den?
- Nej, tänkte väl det.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0